wtorek, 19 października 2010

KAWUSIOWE CIASTECZKA



Składniki

50 gramów mąki

25 gramów kakao

½ łyżeczki proszku do pieczenia

70 gramów drobnego cukru brązowego

25 gramów masła roślinnego

1 jajko

1 łyżeczka soku z pomarańczy

cukier puder - do obtoczenia


Inspiracja na danie pochodzi z blogu atiny http://atinabc.blox.pl/html. Ciasteczka mają niepowtarzalny smak i długo się przechowują- do dwóch tygodni od upieczenia zachowują świeżość i wyśmienity smak.

Masło utarłam z cukrem, dodałam jajko, mąkę następnie kakao, proszek i sok z pomarańczy całość energicznie mieszając. Tak podaje atina-bc ciasto jest naprawdę lepkie;). Wstawiłam je na ok. godzinę do lodówki i po tym czasie kuleczki formowałam za pomocą łyżek, zachowując sporo odstępy pomiędzy jednym a następnym ciasteczkiem. Gdy wszystkie były już na blasze posypałam je cukrem pudrem i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 200 stopni Celsjusza. Piekłam je prawie 10 minut. Smacznego
KAWUSIOWE CIASTECZKA

Brak komentarzy: