wtorek, 19 października 2010

KOLEJNA WARIACJA NA TEMAT CAPRESE

Składniki
rukola
truskawki
mozzarella
pomidorki truskawkowe

sos oliwno-balsamiczny

W ostatnim czasie rzadko Tutaj zaglądałam, nie mówiąc już o odwiedzinach Wasz żadnych blogów. Dzieje się tak gdyż zaszło sporo zmian w moim życiu. Pasja do gotowania sprawiła, że razem z koleżanką otworzyłyśmy mała knajpkę. Na razie tylko na ten sezon ale kto wie może kiedyś uda się rozszerzyć Nasz mały biznes. Trzymajcie kciuki a ja postaram się częściej odwiedzać swój i inne zaprzyjaźnione blogi.
Tymczasem gdy nie mam w tym roku wakacji przynajmniej smakiem przeniosę się gdzieś w okolice Morza Śródziemnego. Ach ta Caprese, gdy nie ma czasu wystarczy chwila i już człowiek przenosi się do małej włoskiej knajpki. Na jedną osobę wzięłam garść rukoli, kulkę mozzarelli, 5 pomidorków, garść truskawek oraz 3 łyżki sosu. Całością wystroiłam talerz i na te parę chwil byłam poza zgiełkiem całego otaczającego mnie świata. Smacznego
KOLEJNA WARIACJA NA TEMAT CAPRESE

Brak komentarzy: