wtorek, 19 października 2010

KOTLECIKI Z SOCZEWICY


Składniki na 9 kotlecików:

200 gramów soczewicy Puy
2 blanszowane marchewki
2 jaja ugotowane na twardo
łyżeczka imbiru
3 ząbki czosnku
¼ cebuli
3 puszki pomidorów
1 łyżeczka curry, ½ łyżeczki garma masala
1 łyżka masła
bułka tarta, oliwa do smażenia

Inspiracja na danie pochodzi ze styczniowego numeru PANI.

Soczewicę gotowałam z dodatkiem imbiru oraz 2 ząbków czosnku do chwili gdy była miękka, czyli ok. 25 minut. Posiekaną cebulkę, pozostały ząbek czosnku oraz przyprawy podsmażyłam na maśle i po chwili dodałam pomidory. Całość zagotowałam, doprawiłam do smaku i odstawiłam na bok. Soczewicę odcedziłam, wymieszałam z pokrojoną marchewką, jajkiem, bułką tartą i uformowałam kotleciki, które smażyłam na oliwie z oliwek. Kotleciki podałam na młodych liściach szpinaku w towarzystwie sosu curry. Smacznego

KOTLECIKI Z SOCZEWICY

Brak komentarzy: