wtorek, 19 października 2010

KREM Z POMIDORÓW PO JAGNOWEMU

Zimowy Festiwal Zupy 10.01.2009 - 20.01.2009

Ech ja nie wiem co się ze mną dzieje ale jakoś nie mogę się z niczym wyrobić i znów o mały włos bym się spóźniła...

Składniki( dla 5 osób)

2 czerwone papryki
4 puszki pomidorów
½ cebuli
3 ząbki czosnku
1 litr wywaru warzywnego
słoiczek domowego Pesto
2 gałązki tymianku

Sposób przygotowania

Paprykę oczyściłam z pestek i włożyłam na 15 minut do piekarnika ustawionego na opiekanie i 180 stopni Celsjusza. Następnie pomidory i paprykę wrzuciłam do blendera, wszystko razem zmiksowałam i przetarłam przez sitko. Poszatkowany czosnek, cebulę i tymiankiem podsmażyłam ok. 3 minuty na oliwce z oliwek a następnie dodałam pomidory z papryką i po 2 minutach dolałam gorący wywar. Całość gotować jeszcze ok. 5 minut, doprawić do smaku solą, pieprzem i podawać z łyżką Pesto.
KREM Z POMIDORÓW PO JAGNOWEMU
Smacznego.

Brak komentarzy: