wtorek, 19 października 2010

MARCHWIOWA Z IMBIREM

Zimowy Festiwal Zupy 10.01.2009 - 20.01.2009
A oto moja druga propozycja, która wzoruje się na przepisie Karola Okrasy. Smacznego i miłego przeglądania;)


Składniki( dla 5 osób)

10 marchewek
garść pestek z dyni
2 łyżeczki przyprawy prowansalskiej
1 ½ litra wywaru warzywnego
2 plastry imbiru
opakowanie kaszy kuskus
szafran, kurkuma

Sposób przygotowania


Do gorącego wywaru wrzuciłam pokrojone marchewki, przyprawę oraz plastry imbiru. Całość gotowałam ok. 15 minut po czym zdjęłam zupę z ognia, którą zmiksowałam i ponownie postawiłam na ogniu na kolejne 5 minut. W tym czasie kaszę kuskus zalałam wrzątkiem, doprawiłam szafranem, kurkumą , solą i odstawiłam na 5 minut.Do miseczki z kuskusem wlałam zupkę, która ozdobiłam uprażonymi pestkami z dyni.
MARCHWIOWA Z IMBIREM
Smacznego.

Brak komentarzy: