czwartek, 21 października 2010

KREMOWA ZUPA Z CUKINI

KREMOWA ZUPA Z CUKINI
Dzisiaj mam kolejną propozycję na zupę i to kremowa zupę. Chyba to moje ulubione zupy. Szybko je się gotuje, istnieje milion sposobów na ich przygotowanie a przede wszystkim są sycące i takie zdrowe. Gdy za oknem śnieg jeszcze leży a my już po troszeczku za wiosną tęsknimy taka zupa dodaje otuchy i sił by przetrwać jeszcze miesiąc może dwa, kiedy to wiosna na dobre u nas zagości.

Składniki

1 cukinia    
mały kawałek pora
1 mała marchewka
1 plaster koziej fety
ząbek czosnku
1 łyżka octu balsamicznego
½ łyżeczki przyprawy do rosołu
3 kasztany
1 łyżka oliwy

Na rozgrzaną oliwę wrzuciłam warzywa i podsmażyłam kilka chwil. Zalałam 2 szklankami wody doprawiłam, zagotowałam i trzymałam na ogniu do chwili gdy warzywa były miękkie. Całość zmiksowałam doprawiając fetą, octem i startymi kasztanami.
Podawać z kasztanami i listkiem mięty.
Smacznego

KREMOWA ZUPA Z CUKINIKREMOWA ZUPA Z CUKINI

Brak komentarzy: