wtorek, 19 października 2010

KREWETKI NA CUKINI Z NIGELLOWYM SOSEM

Składniki
6 mrożonych krewetek
½ startej na długie pasemka cukinii
½ ząbka czosnku
olej z pestek winogron

Sos:
1 puszka krojonych pomidorów
1 zmiażdżony ząbek czosnku
1 łyżka curry
½ łyżeczki przecieru z papryczek chili
¼ łyżeczki kminu
¼ łyżeczki mielonej kolendry

Zaczęłam od sosu- pomidory przelałam do garnka i dodałam do nich pastę utworzoną z czosnku, curry, przecieru, kminu i kolendry doprawiając całość odrobiną soli. Sos mój gotował się ok. 10 minut. Na rozgrzany olej wrzuciłam cukinię przesmażając ją 2 minuty na koniec dodając zmiażdżony czosnek. Krewetki sparzyłam w gotującej wodzie tzn. wyjęłam je jak tylko wypłynęły na wierzch wody. Moja propozycja podania znajduje się na zdjęciu poniżej.Smacznego

KREWETKI NA CUKINI Z NIGELLOWYM SOSEM
KREWETKI NA CUKINI Z NIGELLOWYM SOSEM

Brak komentarzy: