wtorek, 19 października 2010

PIECZONY BAKŁAŻAN

Składniki
1 bakłażan
2 łyżki miodu
¼ szklanki sosu sojowego
2 ząbki czosnku
1 łyżeczka imbiru

Swój powrót do blogowania zaczynam od tej prostej ale jak że pysznej przekąski. Inspiracje zaczerpnęłam z lokalu znajdującego się na Nowym Świecie- The Place.
Bakłażana przekroiłam na pól a następnie ponacinałam tak by wyszedł karteczkowy wzór. Posoliłam i odstawiłam na 30 minut. W tym czasie przygotowałam marynatę podgrzewając wszystkie składniki do całkowitego ich połączenia. Po 30 minutach bakłażana umyłam i polałam marynatą zostawiając kilka łyżek na później. Bakłażan został umieszczony w piekarniku nagrzanym do 200o Celsjusza na ok. 20 minut. W miedzy czasie podlałam go pozostałą marynatą. Smacznego

PIECZONY BAKŁAŻAN

PIECZONY BAKŁAŻAN

Brak komentarzy: