wtorek, 19 października 2010

KREWETKI W TOWARZYSTWIE SZPARAGÓW

7 szparagów
9 średnich krewetek zamarynowanych w soku z ½ cytryny, łyżce sosu chili oraz łyżce oliwy
garść świeżego szpinaku
3 łyżki oliwy z oliwek
świeże zioła- użyłam bazylii oraz tymianku
szczypta słodkiej papryki
sól, pieprz do smaku

Uwielbiam szparagi i krewetki. Pomyślałam sobie zatem pewnego razu jak by to było jak by połączyć je w jednym daniu. Wiem już, że całkiem smacznie;)
Szparagi oporządziłam i ugotowałam na parze- ok. 10 minut wystarczy. Krewetki wraz z marynatą w której nabierały smaczku przez całą noc zawinęłam w folie i upiekłam na ruszcie w piekarniku- również ok. 10 minut. Krewetki i szparagi ułożyłam na porwanym szpinaku otoczyłam sosem z oliwki, ziół oraz papryki no i zabrałam się do degustacji. Ja odpłynęłam, nieskromnie pisząc. Smacznego

KREWETKI W TOWARZYSTWIE SZPARAGÓW

Brak komentarzy: