czwartek, 21 października 2010

LENIWE ŚNIADANIE

NALEŚNIKIPrzyszedł taki moment,  w którym od czasu do czasu znajduje się każda z nas. Czas diety- raczej ograniczenia.  Święta już za nami, już wszytskie pierniki zostały zjedzone i efekty widać w biodrach. Postanowiłam sie troszkę oraniczyc. Oczywiscie z pofesjonalną pomocą. Nie wiecie jak bardzo sie ucieszyłam, że mogę od czasu do czasu zjeść np. naleśniki.



Składniki
1 jajo
65 g mleka
40 g mąki
olej rzepakowy do smażenia
3 łyżki ze słoika domowych jabłuszek z malinami do przełożenia



Żółtko, mleko, mąkę  roztrzepałam na pulchna masę a białko ubiłam na sztywno łącząc wszystko razem. Masę tą odstawiłam na 10 minut do „odtajania”. Smażyłam na oleju rzepakowym, który jest zdrowszy od popularnego słonecznikowego na złoty kolor. Z podanych składników wyszło mi 5 placuszków- aż nadto jak dla jednej osoby.
NALEŚNIKI

Brak komentarzy: