czwartek, 21 października 2010

SZYBKIE KREWETKI

Gdy nie mam pomysłu na kolacje a chodzi za mną coś dobrego przygotowuję sobie zazwyczaj krewetki, które są daniem szybkim, pożywnym, niskokalorycznym a co najważniejsze można je przygotować na milion sposobów. Oto jeden z nich.

Składniki

8 surowych krewetek tygrysich, mogą być też średnie gotowane lub surowe
2 ząbki czosnku
kawałek świeżego imbiru
1 łyżka miodu
2 łyżki masła
2 łyżki oliwy z oliwek

sok z ½ limonki
natka pietruszki
sól, pieprz do smaku

Na patelni rozgrzałam masło z oliwką, czosnkiem i imbirem pokrojonym w plasterki. Przesmażałam przez minutę. Dodałam miód, sok, chili- połączyłam i dołożyłam krewetki. Smażyłam je 3 minuty doprawiając na koniec solą oraz natką. Pysznie smakowały z Chlebkiem według receptury Mirabbelki. Smacznego
 
SZYBKIE KREWETKI


SZYBKIE KREWETKI

Brak komentarzy: