wtorek, 19 października 2010

PALUSZKI KRABOWE NA SAŁACIE

Jest to wersja przepisu z "NIGELLA EKSPRESOWO" smacznego.
Składniki( dla 3 osób)

opakowanie młodego szpinaku
opakowanie rukoli
awokado
1 opakowanie paluszków karbowych

Sos: 3łyżki mirinu- słodkie wino japońskie, ¼ łyżeczki wasabi, 2 łyżki octu ryżowego, kilka kropli oliwy- powinien być olej sezamowy, ale nie miałam;), odrobina sweet chili sos, sok z ¼ cytryny, sól, pieprz


Sposób przygotowania

Wszystkie składniki na sos zmieszałam i ½ sosu wylałam na porozdzielane paluszki karbowe po czym zostawiłam je na 5 minut. Na talerzach rozłożyłam rukolę i szpinak a awokado pokroiłam podkówki i całość polałam pozostałym sosem. Paluszki podzieliłam na trzy porcje rozłożyłam na talerzach i podałam.

PALUSZKI KARBOWE NA SAŁACIE
Smacznego.

Brak komentarzy: