czwartek, 21 października 2010

PASTA DI CASTAGNE

PASTA DI CASTAGNE
Przeglądając ostatni numer Twojego Stylu, natknęłam się na makaron z kasztanami. Oczy mi się zaświeciły, gdyż myślę iż to połączenie zaskoczy mnie cudownym smakiem.
Przetestowałam więc propozycję, modyfikując ją na swoją nutę. Wiecie co, miałam rację-pyszne było.

Składniki

70 g domowego makaronu tagliatelle
5 suszonych kasztanów
1 łyżka śmietany 18%
90 g jogurtu greckiego
1 łyżeczka oliwy
1 ząbek czosnku
parmezan i natka pietruszki do posypania

Zamrożony makaron, o którym wspominałam wcześniej wrzuciłam na gotującą i osoloną wodę na 5 minut.  Starty czosnek oraz kasztany podsmażyłam na oliwce dodając po chwili śmietanę. Zdjęłam patelnię z ognia i dodałam wtedy jogurt łącząc powstały sos z ugotowanym makaronem. W ten sposób jogurt grecki nie zważył się. Całość posypałam odrobiną parmezanu- w końcu to dietetyczny przepis i i posiekaną natką pietruszki. Smacznego


PASTA DI CASTAGNE

Brak komentarzy: