wtorek, 19 października 2010

TAGLIATELLE CON SPINACI

Składniki
100 gramów tagliatelle
pęczek młodego szpinaku, czyli ok. 300 gramów
100 ml śmietanki 18%
100 gramów łososia wędzonego na ciepło
2 ząbki czosnku
garść bazylii
3 łyżki startego parmezanu
oliwa z oliwek
sól, pieprz do smaku

Tradycyjnie zaczęłam od ugotowania makaronu wiadomo al dente;). W tym samym czasie czosnek pokroiłam na plasterki i wrzuciłam go na zimną oliwę- wtedy się nam nie przypali. Do podsmażonego czosnku dodałam pokrojony szpinak trzymając całość na ogniu ok. 4-5 minut. Wtedy patelnię ze szpinakiem zdjęłam z ognia wlałam śmietankę i 2 łyżki parmezanu oraz pokrojonego łososia po czym ponownie postawiłam na ogniu na ok. 2- 3 minuty, tak aby sos zgęstniał. Odcedzony makaron otoczyłam sosem szpinakowym obsypałam resztą parmezanu oraz bazylią. Smacznego

TAGLIATELLE CON SPINACI

Brak komentarzy: