poniedziałek, 18 października 2010

WARIACJE NA TEMAT CAPRESE

Składniki( dla 3 osób)
mieszanka karbowanej sałaty zielonej i brązowej

kiełki słonecznika

kilka listków świeży bazylii i oregano

2 kulki mozzarelli z wody
3 średniej wielkości pomidory
prażony słonecznik i sezam

10 łyżek oliwy z oliwek
4 łyżki octu balsamicznego
1 łyżeczka syropu klonowego
1/2 łyżeczki słodkiej papryki

2 pokrojone ząbki czosnku
pieprz

mieszanka suszonych ziół włoskich


Sposób przygotowania

Z oliwy, octu, syropu, papryki, czosnku i ziół zrobiłam gęsty sos. Sałatę porwałam połączyłam z kiełkami, mozzarellę pokroiłam w małe kawałeczki, podobnie jak pomidory, bazylie i oregano i wszystko ułożyłam na talerzach. Posypałam prażonym słonecznikiem i sezamem a na koniec polałam aromatycznym sosem. Najlepiej smakuje z grzaneczką z bagietki korzennej.

WARIACJE NA TEMAT CAPRESE
Smacznego.

Brak komentarzy: