wtorek, 19 października 2010

ZUPA MIGDAŁOWA PO JAGNOWEMU



Na moje pierwsze wspólne gotowanie nieśmiało chciałabym zaproponowac wam coś na słodko- Zupę migdałową i Sernik na spodzie piernikowym.
Słodkości nader aromatyczne i z jednej strony bardzo proste a z drugiej odrobinę wykwitne.
Składniki( dla 3osób)

100 gramów migdałów obranych ze skórki
5 łyżek płatków migdałów
0,7 litra mleka 3,2 %
1 łyżka brązowego cukru
2 szklanki ugotowanego białego ryżu
odrobina cynamonu, kardamonu i gałki muszkatołowej

Sposób przygotowania


Migdały zalałam gorącym mlekiem i zmiksowałam z cukrem, gałką muszkatołową, cynamonem i kardamonem. Otrzymaną masę zagotowałam i trzymałam na gazie ok 10 minut, ciągle mieszając. Płatki migdałów uprażyłam. Z ryżu uformowałam stożek, otoczyłam go zupą i posypałam migdałami. Polecam na pyszne i leniwe niedzielne śniadanie.

ZUPA MIGDAŁOWA PO JAGNOWEMU

Smacznego

Brak komentarzy: